Sunday, December 2, 2012

Despre mine si problemele de pe youtube

Ii salut pe toti cei care citesc postarea aceasta.
Nu am timp sa scriu prea mult acum, dar vad ca multa lume e nedumerita de ceea ce s-a intamplat pe youtube.
Ei bine, pe youtube a avut loc o confruntare intre romani pe de o parte, si servicii-organizatii (mai mult sau mai putin oficiale) ale iredentistilor unguri si ale cominternistilor de ieri, globalistilor de azi, de diferite etnii.
Noi, romanii, faceam munca voluntara de promovare a imaginii Romaniei in lume si de contracarare a razboiului de imagine dus contra Romaniei de tot felul de antiromani( iredentisti unguri si cominternisti-globalisti, de diferite etnii). Cei mai inteligenti dintre noi am fost observati de catre servicii si s-a trecut la masuri specifice pentru discreditarea noastra,intimidarea noastra si fortarea noastra de a parasi mediul online.
S-au folosit metode profesioniste de a crea confuzie, prin crearea de conturi paralele si asemanatoare conturilor romanilor nationalisti autentici, conturi ce lasau impresia ca ar fi ale noastre, desi nu erau, s-a folosit foarte mult calomnia, au umplut internetul cu tot felul de minciuni la adresa noastra, ne-au trimis tot felul de amenintari, inclusiv cu moartea, eu am primit numeroase astfel de amenintari, au facut filme deosebit de vulgare la adresa noastra, si, ne-au facut nenumarate plangeri false de copyright si alte tipuri de plangeri pentru a-i determina pe cei de la youtube sa ne inchida conturile. Au reusit sa ne inchida sau sa ne suspendeze conturile de numeroase ori. Mie mi l-au suspendat de mai multe ori, si intr-un final au reusit sa imi stearga cam jumatate din filmele facute de mine, cele cu studii genetice si cu diferite materiale nationaliste, realizate de mine. 
 Din pacate toate organizatiile nationaliste romane, fie ele de pe internet, fie ele din lumea reala, sunt bine infiltrate de persoane ce lucreaza pt grupari antiromanesti, iar astfel de persoane au lucrat activ la distrugerea credibilitatii nationalistilor romani adevarati.
"Zvonuri" si aberatii despre romanii nationalisti de pe youtube, au fost lansate chiar si de persoane ce pozeaza in "nationalisti romani" pe internet, si din pacate chiar si in viata reala.
 Culme a tupeului, iredentistii unguri din SUA au infiintat pagini pe youtube ce pozeaza in mari nationalisti romani si mari crestini ortodocsi, pagini din care calomniaza personalitati din Biserica Ortodoxa Romana, personalitati ale vietii publice romanesti, precum si nationalisti romani autentici de pe youtube. E usor sa observati care sunt falsii nationalisti romani, trebuie sa fiti atenti doar la virulenta limbajului folosit de ei la adresa altor useri.
Serviciile antiromanesti ne-au inventat noua nationalistilor romani tot felul de biografii SF, si cu totii eram declarati jidani, slugi ai jidanilor, masoni, atei etc, etc, astfel incat sa acopere toata gama si incat toata lumea sa gaseasca la noi ceva respingator.
Despre mine s-au spus tot felul de tampenii, mi s-au inventat tot felul de origini etnice- evreiasca, bulgareasca, ruseasca etc Au spus ca stau in Italia, apoi ca as fi o jurnalista din Moldova, mi-au inchis contul de facebook si au facut un cont cu numele meu cu o poza falsa, si cu un CV fals, ce pretinde ca ar fi o traucatoare de italiana, domiciliata in Italia :)
Faceau filme pline de mizerii, si puneau in titlu numele unui roman de pe youtube, dupa care atacau alt cont romanesc si schimbau titlul filmului, adaugand si numele contului atacat si spunand ca ar fi acelasi personaj atacat anterior etc.
In realitate eu sunt romanca, nascuta si crescuta in Romania, deranjata de nedreptatile facute romanilor si Romaniei. Nu am locuit niciodata in viata mea in Italia, nici macar nu am vizitat acea tara.
Din pacate nu am fost nici in Romania de Est, aka Republica Moldova niciodata.
In unele filme se spune ca eu as fi vorbit pe mess cu gasca de impostori si ca le-as fi spus ca taica-meu a lucrat in Israel. In realitate nu am vorbit niciodata pe mess cu gasca respectiva si nu le-am dat nici un fel de detalii despre mine sau despre familia mea. Taica-meu nu a fost niciodata in Israel si nici nu a lucrat la negru nici in Israel si nici altundeva.
Povestea cu tatal care a lucrat in Israel si cu conversatia avuta pe mess, gasca de impostori a spus-o intai despre un alt user, ce se numea Senzatia. Apoi mi-au atribuit si mie aceeasi poveste.
Au mai spus despre mine ca as fi din Bulgaria, asta pentru ca avea in lista de prieteni cativa bulgari. Logica lor e absolut defecta, pt ca in lista de prieteni poti avea persoane de pe tot globul, asta nu inseamna ca esti si din China, si din Franta si din India si din Africa in acelasi timp.
Apoi sunt filme in care se pune ca "nazistul" lui Andrada face si drege. In realitate "nazistul" fiind un personaj pe care eu nu il cunosteam la data la care a avut confruntarea dintre gasca de impostori si el, si "nazistul" fiind un baiat care a cazut in plasa lor si le-a raspuns la provocari. Eu insa nu il cunosteam la data la care impostorii au intrat in conflict cu el.
Cu bulgarii am avut discutii pe teme istorice, etnografice etc. Toate conversatiile s-au purtat in limba engleza, nu in bulgara si nici in rusa.
Nu vorbesc nici rusa si nici bulgara.
Apoi povestea cu Italia au debitat-o despre mine, si cred ca lucrul acesta s-a intamplat pt ca era la un momendat pe facebook o fata-ce parea persoana reala, pe care o chema Andrada Daciana si nu mai stiu cum, si care statea in Italia. Nu am avut nici o legatura cu contul acela, nu stiu daca persoana era reala sau fictiva, dar posibil sa fi fost reala, iar cei care au vazut au crezut ca as fi eu. De aceea precizez ca nu ma cheama in realitate AndradaDaciana si ca nu am fost in Italia.
Alta poveste e ca as fi jurnalista din Moldova, ideea nastrusnica la care sincer nu stiu cum au ajuns. Si sa nu imi spuna ca din cauza ca aveam tot felul de moldoveni in lista de facebook, deoarece moldovenii din lista mea de prieteni pt se adaugasera ei singuri la contul meu, la care ajunsesera pentru ca erau prieteni cu multi dintre "prietenii" mei de pe youtube.



Cand voi avea timp, voi povesti mai multe, deocamdata inchei cu urarea:
TRAIASCA ROMANIA MARE SI ROMANII, ORIUNDE S-AR AFLA EI!



Actualizare- 20 dec 2012
Acum cateva zile m-am uitat sa vad daca mai exista pe facebook profilul acela fals pe care Miron Panaitescu si prietenul lui Dinu Constantin Lazar il facusera pentru mine. Nu mai era pe facebook, nu stiu cum anume a disparut. Oricum, contul meu a fost pierdut, cu tot ce era in el, cu toate mesajele de la prieteni si cu toate linkurile si postarile mele.

9 comments:

Unknown said...

Sarbatori fericite :)....
uite aici lupta continua:

http://cpcar.ro/GRUPUL-FATA-DIN-DACIA.php

http://rapcea.ro/2012/12/24/o-mica-istorie-a-luptei-duse-de-naionalitii-romani-pe-internet-de-luat-aminte/

http://cpcar.ro/DOVEZI-ADUNATE-DESPRE-GRUPUL-%22FATA-DIN-DACIA%22.php

Anonymous said...

E pacat ca nu putem colabora sa combatem aceasta grupare de cretini. Din cauza mandriei si orgoliului, nu suntem in stare sa lasam diferentele la o parte, sa ne cunoastem, sa ne unim mai multi sa terminam odata gruparea asta, odata pentru totdeauna...sunt tot cel care ti-a trimis si primul comentariu, spre deosebire de tine eu sunt dispus sa cheltui bani sa ma bat cu tampitii astia, sa-i scot de pe internet sa-i arunc inapoi in rahatul de unde au venit. Datorita faptului ca esti anonima insa banuiesc fost sau actual cadru militar si nu vrei sa-ti arati identitatea nu vom putea colabora niciodata iar curvele astea ataca la gramada toti liderii de opinie si ne fac de ras zi de zi. Din cate am fost informat greseala a fost si a voastra cei din grupul initial de pe youtube care in loc sa fiti uniti v-ati rispit care incotro. Ori sa-mi dai mie teorii cu legionari infiltrati etc in loc sa-mi dai solutii cum sa-i nimicim pe astia, n-are rost...sa nu incep eu cu bulgarul din mapn achim care vindea cu toata gruparea lui informatii secrete ambasadei ucrainei cu cativa euro/mb, le fura cu memory stickul. Parerea mea...lasa prostiile si postarile pe bloguri gratuite si hai sa ne luam de ei cu solutii clare si bine stabilite si o grupa unita, altfel nu rezolvam nimic, si ne facem de rusine ca natiune sau ne fac astia de rusine...cand te-am luat la misto prima oara a fost un test psiho...l-ai cazut cu brio...ca temperament semeni cu fata din dacia. Si da, pot si am dreptul sa testez psihic oamenii cu care discut si vreau sa colaborez in realitate...cam asta e, daca vrei sa colaboram, bine daca, tot bine, insa ramai undeva in spate si priveste. Ai mailul meu unde poti sa-mi trimiti critici si denigrari gratuite, abia astept la sektorrules@yahoo.com de la tine cea neinfiltrata. :)

AndradaDaciana said...

Eu nu seman absolut deloc ca "temperament" cu "FataDinDacia". Ti se pare tie acest lucru pentru simplul motiv ca mult timp, respectiva gasca a copiat si repastat mesaje scrise de mine, pt a se crea confuzie si a nu se mai sti cine e autorul original. Mai degraba "mod de a scrie", in nici un caz temperament. Ca sa ti se para ca am avea si temperamente asemanatoare, ar trebui sa imi arati comentarii postate de mine pe yt, pline de injuratui sau de trivialitati cum posta aia. Nu vei gasi. Si nici nu vei gasi comentarii in care eu impreuna cu aia sa atac in grup alt user. Ca eu nu fac asa ceva. Tu insa da, ai atacat alte persoane impreuna cu acea gasca. Ai fost la fel de vulgar ca si ei. Dupa care ai zis ca aia ti-au dat teapa, dupa care ca aia e SF, dupa care ai zis ca nu e de fapt SF. Hotaraste-te odata!
Eu am purtat in principiu discutii pe baza de argumente, nu am facut atacuri la persoana. Au fost rarisime cazurile in care mi-am pierdut rabdarea, in special cu unguri, si i-am mai trimis la plimbare. Dar aia de obicei nu avea treaba cu ungurii, ci cu romanii :).
Nu vei gasi nicaieri comentarii postate de mine impotriva altor useri romani. Comentarii postate de gasca aleia impotriva altor useri, vei gasi din abundenta.
Cand m-am referit la faptul ca gruparile nationaliste sunt infiltrate, nu ma refeream la tine.
Nu stiu exact care iti e tie scopul, sunt destul de nehotarata in a pune un verdict in ceea ce te priveste, insa repet, cand am zis de inflitrati, nu ma refeream la tine, ci la alte persoane, impotriva carora am suspiciuni serioase. Si repet, nu e vorba de tine, desi nu te vad asa de usa de Biserica precum de prezinti, si desi repet, nu stiu exact ce vrei.
Daca am chef sa stau in culise sau pe scena, e alegerea mea personala, nu tine de ce ma sfatuiesti tu sa fac.
Deocamdata nu actionez in nici un fel, din motivele mele personale, dar cand va fi timpul, voi actiona.
Nu inteleg in ce mod vrei tu sa ii combati pe respectivii, daca vii cu un plan coerent, iti pot face sugestii sau te pot ajuta. Dar deocamdata nu stiu exact ce vrei,in afara de a afla cine sunt eu si de unde ma conectez.

Anonymous said...

ne trebuie oameni, idei am destule, insa daca nu ai incredere in mine, nu are rost...apropo nu am fost niciodata in gasca ei, cand m-am luat de fata aia despre care stiu cine e si cu ce se ocupa, m-am luat pe bune, nu-mi plac oamenii care-si fac poze si le modifica in photoshop...oricum dupa 1 an mi-am cerut scuze in fata ei si i-am si cumparat o carte, ca sa citesc cum terfeleste crestinismul, ne face prosti, primitivi si fraieri cu cioc, de fapt i-l mai lauda si pe generalul mort Nikolski in public...am luat-o cam tare dar mi-am cerut scuze pana la urma...cu toate ca nu prea merita fata. ai nr meu de telefon la public daca vrei poti suna linistit/a, nu musc :). Scopul meu e afle lumea despre ei si sa-i termin. Apropo am incercat sa dau de restul userilor din 2007 de pe youtube :( au intrat in pamant, din pacate esti singur/a care mai scrie, mai e si vyck dar e necomabatant, restul au dat eject, evident ceea ce dorea si gruparea sa se intampl. Daca nu intelegi ce intentii am, cauta la mine pe site, poate te lamuresti...eu am putin mai multe informatii decat tine...dar pana la urma e treaba ta, daca vrei bine, daca nu nu, eu sunt dispus la colaborare in conditii de transparenta totala si munca in echipa. Doar asa faci o grupa puternica, sa-i blocheze pe nemernicii astia parerea mea, asa ca vreau sa te hotarasti odata sau macar sa discuti cu vechii membri din echipa. Nu prea imi plac chestiile astea cu frica, ori intram in ei, ori o lasam balta si ne apucam de alta meserie, parerea mea

Anonymous said...

"desi nu te vad asa de usa de Biserica precum de prezinti, si desi repet, nu stiu exact ce vrei."
Raspunsul meu : cu sfinti n-ai sa-i nimicesti :), recunosc nu sunt usa de biserica, nici nu vreau sa fiu, vreau insa sa ne stie de frica, restul nu ma preocupa. Sper ca te-am convins, poti intra pe paginile lor de facebook sa vezi ca am devenit deja inamicul public nr 1, ceea ce imi convine. Vreau sa nu ma uite cretinii astia cat or trai, si sa plateasca pentru mizeriile si denaturarea si distrugerea sistematica a imaginii Romaniei...te-am lamurit?

Evelina Negara said...

Lupta continua si aici, la fel:

1. http://fatadindacia.com/index/false_flag/0-6

2. http://fatadindacia.com/index/canale_diversioniste_youtube/0-4

3. http://fatadindacia.com/index/canale_diversioniste_youtube_2/0-7

4. http://www.curaj.net/?p=81200

5. De la http://evelinanegara1.wordpress.com - pana la http://evelinanegara50.wordpress.com

Toate cele bune!

Anonymous said...

alte metode de a ataca nationalistii romani:
http://www.buciumul.ro/2013/04/19/prietenii-lui-ogoranu-au-reactionat-la-defaimarea-eroului-relatare-de-la-o-dezbatere-tensionata/

Anonymous said...

in replica la siteurile cumparate de mine gruparea de dementi din dacia si-au cumparat vreo 3 siteri printre care si www.centrulpentrucombatereaantiromanismului.com

AndradaDaciana said...

Tu ai citit ce ti-am scris la comentarii pe yt? Ce ar fi sa ma adaugi la contacte ca sa pot sa iti trimit mesaj? Sau sa schimbi setarile ca sa poti primi mesaje si de la persoane pe care nu le-ai adaugat la contacte. Sincer nu stiu cum sa adaug pe cineva la contacte, e o alta tampenie facuta de cei de la yt. Vroiam sa iti spun ceva interesant, insa nu vreau sa fie public si vazut de tot mapamondul. Si in plus vreau sa fiu sigura ca tu mi-ai scris si nu altcineva.